16 Ekim 2010 Cumartesi

Children Of Men



Yönetmen : Alfonso Cuaron
Oyuncular : Clive Owen,Julianne Moore
Yıl : 2006
Maliyet :76 milyon$
Hasılat :70 milyon$
3 oscar adaylığı


FİLME DAİR

(Son Umut)


Diego Ricardo, gezegenin en genç insanı 18 yıl, 4 ay, 20 gün, 16 saat, 8 dakika yaşadı. Diego Ricardo, hayatı boyunca insanlığın maruz kaldığı 18 yıllık kısırlığın ve dünyamıza etkilerinin trajik bir anısı olarak kaldı.



- Doğum gününde ne yaptın?
- Hiçbir şey.
- Haydi ama, bir şey yapmış olmalısın.
- Hayır, her gün ne yapıyorsam aynısını yaptım.
Kalktım, kendimi iğrenç hissettim.
İşe gittim, iğrenç hissettim.



Julian ve Theo milyonlarca protestocunun arasında kaderin bir cilvesiyle karşılaştılar.
Elbette inandıkları şey için oradaydılar.
Dünyayı değiştirmek istiyorlardı ve inançları onları beraber tuttu.
Aslında her şey, inançla kader arasındaki kozmik savaştan ibaret.




Kısırlığa çare bulmuş olsalar bile, bu bir şeyi değiştirmez.
Artık çok geç. Dünya berbat durumda.
Biliyor musun...
Esasen, kısırlık ortaya çıkmadan önce de çok geçti...



Oyun bahçelerindeki sesler susunca umutsuzluk çöktü.
Çocukların sesleri olmadan,dünya ne garip bir yer.




Bir çocuğun ağlaması bir savaşı durdurabilir mi?



Biraz da nostaljiye ne dersiniz. şimdi 2003'lerden bir şarkı geliyor. insanların geleceklerinin olmadığını görmeyi reddettiği o güzel günlerden...


P.S Hayatın kendine göre seçimleri varsa neden uğraşıyoruz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder