18 Şubat 2010 Perşembe

Eternal Sunshine of the Spotless Mind















Yönetmen : Michel Gondry
Oyuncular : Jim Carrey,Kate Winslet
Yıl : 2004
Maliyet : 20 Milyon$
Hasılat : 72 Milyon$
2 oskar adaylığı
En iyi orjinal senaryo oskarı


FİLME DAİR

(SİL BAŞTAN)

Joel Barish&Clementine Kruczynski

"En yakın tarihli anılarınız ile baslayıp geriye dogru gideceğiz.Her hatıranızın duygusal bir özü vardır ve o özüde yok ettiğinizde hatırada bozulmaya başlar."




J-Bekle

C-Ne var?

J-Bilmiyorum,sadece bekle

C-Ne istiyorsun joel?

J-Sadece biraz beklemeni istiyorum

C-Ben bi kavram değilim joel.Sadece kafası karışmış,huzur arayan bir kızım,mükemmel değilim.

J-Sende hoşlanmadığım hiç bir şey göremiyorum,yani şu anda göremiyorum

C-Ama göreceksin.Sonunda yine böyle şeyler hissedeceksin.Ben de senden sıkılıp kendimi yine kapana kısılmış gibi hissedeceğim.Çünkü hep böyle olur.

J- Tamam

C-Tamam

C-Tamam

J-Tamam















"I need your loving like the sunshine... and everybody's gotta learn sometime"






" meet me in montauk"

" Unutkanlar şanslıdır ,Çünkü hatalarının dertlerini çekmezler"

"Seni tanımıyor olarak uyanmadan önce onları durdurmalıyız"

"İlle de konuşmak değildir iletişim kurmak..."


P.S
Birini aklınızdan silebilirsiniz... ama onu kalbinizden atmak başka bir hikayedir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder