11 Şubat 2010 Perşembe

Requiem for a Dream




















Yönetmen :Darren Aronofsky
Oyuncular :Ellen Burstyn,Jared leto,Jennifer Connelly
Yıl : 2000
Maliyet : 4.5 Milyon$
Hasılat :7.2 Milyon$
1 oskar adaylığı


FİLME DAİR

(Bir Rüya için Ağıt)

"A manifesto on addiction's triumph over the human sipirit"

Bağımlılığın insan ruhu üzerindeki zaferi ...


Marion - Ne zaman eve döneceksin?

Harry - Yakında

Marion - Ne zaman ?

Harry - Yakında

Marion - Bugün gelebilirmisin ?

Harry - Evet,bugün gelirim

Harry - Sen beni bekle ...



Kilom iyi ama ben değilim...Sokaklara mal dükülecekmiş...Fiyat iki katına çıkmış...Bu adam niye böyle yemek yiyor...Buzdolabı dur...Bir kazanan var...Sara goldfarb...Kırmızı elbise ve altın ayakkabı...Ben yaşlıyım... Işıklar,ışıklar...Televizyona cıkacağım...Beni duyuyormusun... Beni görüyormusun...Neden beni aramadınız...Harry seni seviyorum......


P.S
Esasen insanlar gerçekte ne kadar yalnızdırlar ve bişeyler elde etmek yada bişey olabilmek için Neleri feda ederler...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder