19 Nisan 2010 Pazartesi

Good Will Hunting




Yönetmen : Gus Van Sant
Oyuncular : Robin Williams,Matt Damon,Ben Affleck,Minnie Driver
Yıl : 1997
Maliyet : 10 milyon$
Hasılat : 226 milyon$
9 oscar adaylığı
En iyi yardımcı erkek oyuncu oscarı
En iyi senaryo oscarı


FİLME DAİR

(Can Dostum)

"You're not perfect sport, and let me save you the suspense, this girl you've met she's not perfect either. But the question is whether or not you're perfect for each other”
Mükemmel değilsin. Seni şüpheden kurtarayım tanıştığın o kız da mükemmel değil. Asıl soru birbiriniz için mükemmel olup olmadığınız...




Sana sanat soracak olsam bana okuduğun kitapları satmaya kalkacaksın.Michelangelo.Hakkında çok şey biliyor musun?Çalışmalarını, politik etkilerini,papayla ilişkilerini cinsel tercihini, bütün çalışmalarını söylersin.
Ama Sistine Kilisesi'nin kokusunu söyleyemezsin. Çünkü oraya gerçekten gidip o güzel tavana bakmadın. Görmedin.
Sana kadınları sorsam neleri sevdiğin hakkında bir sürü şey sayarsın. Belki bir iki kere beraber olmuşsundur.Ama bir kadının yanında uyanmanın ve mutlu olmanın ne olduğunu söyleyemezsin.
Sana savaşı sorsam Sheakspeare'den bahsedersin, değil mi? Ama hiç savaş görmedin. En yakın dostunun kafası kucağında son nefesini verirken sana nasıl baktığını görmedin.
Sana aşkı sorsam sonelerden alıntı yapacaksın. Ama bir kadının karşısında hiç, tamamen savunmasız kalmadın. Sana gözleriyle hükmedecek birini görmedin. Tanrının seni cehennemden kurtarması için indirdiği melek olduğunu düşünmedin. Onun meleği olmak nasıl bir şey bunu da bilmiyorsun. Bir aşkı sonsuza dek paylaşmayı. Her şeye rağmen....



Bazen senle hiç tanışmamış olmayı diliyorum. Çünkü tanışmamış olsaydık, geceleri yatarken dünyada senin gibi biri olduğunu bilmeden uyuyabilirdim...




"Belki sen de büyük bir fırtınanın ortasındasındır. Dalgalar küçük kayığının üzerinden geçiyordur. Küreklerin kırılmak üzere...Belki de yapman gereken kayıktan inmek. "

- Ben de bir şeyler yapıyorum.
- Ne gibi şeyler?
- İnsanlardan saklanıyorum...

“Aşk hiç bir zaman pişmanlık duymamaktır."

P.S it's not your fault (senin suçun değil)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder