17 Nisan 2010 Cumartesi

Mar Adentro







Yönetmen : Alejandro Amenabar
Oyuncular : Javier Bardem ,Belen Rueda, Lola Duenas
Yıl :2004
Maliyet : 10 milyon$
Hasılat : 38,5 milyon$
2 oscar adaylığı
En iyi yabancı film oscarı


FİLME DAİR

(İçimdeki Deniz)


“Sana ulaşmak ve dokunmak için katedebileceğim iki adım, benim için imkansız bir yolculuk, bir fantezi, bir rüya...işte bu yüzden ölmek istiyorum…"



İçimdeki deniz
ve dipteki hafiflik
rüyaların gerçek olduğu
iki kişinin bir dileği gerçekleştirmek üzere, birleştiği
senin bakışın ve benim bakışım
sözden gayrı tekrarlanan bir yankı gibi
daha derine..
daha derine..
Kan ve kemiğin içinden, herşeyin ötesine..
ama hep uyanıyorum,
ve hep ölmüş olmayı diliyorum,
saçların, ağzıma dolanmışken,
sonsuza dek öyle kalayım diye…




Julia: Neden hep gülümsüyorsun Ramon?
Ramon: Eğer kaçamıyorsan ,başkalarına bağlıysan gülümseyerek ağlamayı öğreniyorsun…





“Bir hayata mal olan özgürlük özgürlük değildir,
Özgürlüğe mal olan hayat da hayat değildir! “
“Bir baba için oğlunun ölmesinden daha acı tek şey,oğlunun ölmeyi istemesidir.”
"Senin beni sevme şeklin, benim sana olan sevgimi değiştirmiyor. Bence aşk bu!"


P.S Yaşam bir hak mıdır? Zorunluluk mu?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder