15 Mayıs 2010 Cumartesi

As Good as It Gets







Yönetmen : James L. Brooks
Oyuncular : Jack Nicholson,Helen Hunt,Greg Kinnear
Yıl : 1997
Maliyet : 50 milyon$
Hasılat : 314 milyon$
7 dalda oscar adaylığı
En iyi erkek oyuncu oscarı
En iyi kadın oyuncu oscarı


FİLME DAİR


(Benden Bu Kadar)

"You make me want to be a better man..."
Bende daha iyi bir adam olma isteği uyandırıyorsun…




Yangın çıksa da, evimden gelen bir gümbürtü sesi duysan da...
Bir hafta sonra, çürümüş bir ceset gibi kokan bir koku duysan da...
kokudan bayılacak dereceye gelip, burnuna bir mendil dayaman gerekse de...
O zaman bile, sakın kapımı çalma.
Bir seçim gecesi olsa, bir homonun ABD'ye ilk kez başkan seçilmesi nedeniyle...
heyecan duyup, bunu kutlamak istesen de,Seni Camp David'e davet edecek olsa da...
Ve sen de, o anı biriyle paylaşmak istesen de...
O zaman dahi, kapımı çalma. Bu kapı olmaz.
Hiç bir sebeple çalma!!!



İzlendiğinin farkında olmayan birini hiç izledin mi?
Otobüste ki yaşlı bir kadını, okula giden çocukları ya da sadece bekleyen birini.
Üzerlerindeki o parıltıyı görürsün. Ve hemen anlarsın, bunun dışarıdan gelen bir etkiyle ilgisi yoktur.
Çünkü hiçbir şey değişmemiştir.
Bunu fark ettiğinde, insanlar daha gerçek, daha canlı görünürler.
Yani, birine yeterince uzun bakarsan ondaki insanlığı keşfedersin…



Bana ümit vereceksen, bundan daha iyisini yapmalısın.
Ben boğuluyorum, sense suyu tarif ediyorsun!




- Neden normal bir erkek arkadaşım olamıyor? Neden?
Beni delirtmeyen düzgün bir erkek arkadaş?
- Herkes bunu ister, hayatım. Öyle bir şey yok...




- Romantik bir anın, aptalca olduğunu bildiğin bir şeyler yaptırmasına izin verdin mi hiç?
- Asla.
- İşte "Asla" daki eksik bu.


- Kadınları nasıl bu kadar yakından tanıyabiliyorsunuz?
- Erkekleri alıyorum, onlardan sorumluluk ve mantığı çıkarıyorum…

"Beni uzaktan kumandanı sevdiğin gibi seviyorsun, Düğmelerime basınca değişmemi bekliyorsun.”
“İnsanlar onlara ihtiyacın olduğunu anladıkları anda, çekip gitmekle tehdit ederler.”


P.S Dünya'daki en harika kadının sen olduğunu bilen,Dünya üzerindeki tek kişi ben olabilirim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder