3 Haziran 2010 Perşembe

The Curious Case of Benjamin Button








Yönetmen : David Fincher
Oyuncular : Cate Blanchett,Brad Pitt
Yıl : 2008
Maliyet :150 milyon$
Hasılat :334 milyon$
13 dalda oscar adaylığı
3 oscar sahibi

FİLME DAİR

(Benjamin Button'ın Tuhaf Hikayesi)


"Our lives are defined by opportunities, even the ones we miss..."
Hayatlarımızı bazen yakaladığımız fırsatlar belirler,bazende kaçırdığımız...



"Bizi hayatta neyin beklediğini asla bilemeyiz; Fakat
hayat kimsenin kontrol edemediği ,yaşamların ve olayların kesişiminden ibarettir.”



Hiçbir şey için asla çok geç değildir
ya da benim durumumda, istediğin kişi olmak için çok erken değil.




Bazı insanlar,nehir kıyısında oturmak için doğar.
Bazılarına yıldırım çarpar.
Bazılarında müzik kulağı vardır.
Bazıları sanatçıdır.
Bazıları yüzer.
Bazıları düğmelerden anlar.
Bazıları Shakespeare'ı bilir.
Bazıları annedir. Ve bazıları, dans eder.




Doğum günün kutlu olsun.
Sana iyi geceler öpücüğü verebilmek isterdim.
Beş yaş:
"İlk gününde seni okula götürebilmek isterdim.”
Altı yaş:
"Orada olup sana piyano çalmayı öğretebilmek isterdim."
Onüç yaş :
"Bir oğlanla flört etmemeni söyleyebilmek isterdim."
"Kalbin kırıldığında sana sarılabilmek isterdim."
"Baban olabilmek isterdim."



Olaylar karşısında son derece kızabilirsin. Küfredebilir, kadere lanet okuyabilirsin.
Ama yolun sonuna geldiğinde, her şeyi bırakmak zorundasın.



Zamanın sınırı yoktur, istediğin zaman başlayabilirsin.
Değişebilir ya da aynı kalabilirsin. Bunun bir kuralı yoktur.
En iyisini ya da en kötüsünü yapabiliriz.
Umarım, sen en iyisini yaparsın.
Umarım, seni şaşırtacak şeyler yaşarsın.
Umarım, daha önce hiç hissetmediğin şeyler hissedersin.
Umarım, değişik bakış açıları olan insanlarla tanışırsın.
Umarım, gurur duyacağın bir hayatın olur.
Öyle olmadığını anlarsan,
Umarım, en baştan
başlayacak gücü bulursun.



Düşündüm de sen 1918'de doğmuşsun,
49 yıl önce. Ben 43 yaşındayım. Hemen hemen aynı yaştayız. Ortada buluştuk.
Sonunda birbirimize yetişebildik…

“Sevdiğiniz insanların, kimsenin onlara zarar veremeyeceği yataklarında uyuduğunu bilmek,huzur verici, hatta rahatlatıcı bir şeydir…”
"Bazen en az hatırladığımız insanların üzerimizde büyük etkisinin olması çok tuhaf bir şey…"
"Beni yedi kez yıldırım çarptığını söylemiş miydim?"

P.S Herkes kendini bir şekilde farklı hisseder.Ama hepimiz aynı yere gidiyoruz. Sadece farklı yollardan yürüyoruz, hepsi bu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder